1.1.08

0.8 [vers. alpha]

Parafrazand, poate din nou, un citat arhetipal si, de altfel, personal preferat, al lui John Cage, spunem ca nu am nimic de scris, dar o scriu, insa nu-i nici poezie, si de asemeni ma indoiesc ca as fi avut nevoie de vreuna momentan. Ma intreb de ce am spus usor anterior 'preferat' - ma stiu un tip cu multiple preferinte, astfel multe clasamente, insa toate de loc intai, sau poate zero - zero e cel dintai, de fapt, desigur e si inaintea minus-infinitului, deoarece, cronologic/deductiv acesta a aparut prin opozitie celui pozitiv, de unde putem sustrage la fel de insipida si inutila informatie ca axa a 3-a meridionala trasa orizontal prin nadir, fiindca observ ca mai jos spuneam ceva de zenit, si ce-ar fi nordul fara sud, finalmente?, intersecteaza prin tangaj o nava spatiala aflata in deriva relativista, fiindca, subit, s-a vazut iesita din conul de lumina [vezi Hawking], a Alpha-Centauri-enilor, insa cred ca depasind galaxia mi-am abandonat si inexistentul scop al acestei dizertatii, asa ca m-as intoarce la al meu zero subiect. Sa fiu scuzat daca sunt/par prea prezumtios in subtilitati, dar am motive.

Revenind, deci, la si in nul, putem afirma cu convingere nimic.

Si sunt intens tentat sa inchei aici, daca nu m-ar impunge o locvacitate nimfomana sa continuu/i.

Asa ca continui, K Kant.

Ehh..

Parca aparuse la Humanitas un ceva intitulat 'Zero', desigur si niciun ceva intitulat 'Unu', dar eu voi fi ceva mai succint - zero e zero. Punct. Zero e Unu, si tot asa il si cheama. Intelegi, ori nu. Practic, ma intereseaza foarte putin - Teoretic, deloc.

Insa acum sunt mai degraba tentat sa vorbesc despre o seara uzitata. Ori despre fluiditatea aparent bizara si concret apetisanta a coniacului prelingandu-se lasciv peste straturile paharului ce-l cuprinde intr-o imbratisare amoroasa. Sau despre o sodomie. Insa sunt mult prea plictisit asa ca voi renunta incipient, dar deloc prematur.

Se spunea

Un moment, sunt rugat sa caut ceva telefoane depanari auto pentru [scrisesem 'printre', dar probabil era de vina mai sus-numitul coniac, in continuare ma voi abtine corecturilor, ale naibii de umede si voluptoase] niste cazuti in sant. E 6:30 AM. Revelionul si Noul An isi spune pesemne cuvantul.

Ei, si tot ajunseram si la noul an in van, va garantez identic celui trecut, ce ar trebui, conform cutumelor/consuetudinilor pitoresti, sa se predestineze automat si negresit din intia sa zi/noapte. Dar o asemeni credinta ar fi echivalenta uneia in piticul grasut, gurmand si acid/distrat, impletit in barba si deloc zgarcit la vorbe ce conduce universul. Serios. Vedeti voi digestie de pitic nevrotic si nervos pe urmatoarea lume pacatosilor.

Dar ambele variante nu ma intereseaza catusi de putin.

Aseara am visat o soprana fara un san, si fara interior. O scoarta. Si canta al naibii de reusit, in special sectiunile ritmice - presupun ca actiona drept cutie de rezonanta. Iar in aceasta am atipit melancolic infipt intr-un scaun - ce cuvant urat, 'scaun', nici nu s-ar putea compara 'cortexului', unul dintre multiplele mele cuvinte dragi - ce sonoritate, trebuie sa compun o serenada in cinstea sa - asaltat de evenimente in contra-timp.

Conchizand inchizand, ma paste un an tare melancolic, conform credintei traditionale. Inductiv, piticul grasut gurmand acid/distrat, impletit in barba si deloc zgarcit la vorbe exista si pe deasupra mai si comanda universul, deoarece cele doua afirmatii erau echivalente. Inspaimantator, nu-i? Gandeste-te la toate sucurile gastrice bolbocind de-abia asteptand sa te descarneze/macereze.

Ah, si mi s-a crapat o lentila. Intr-atat incat s-a destins, relaxata, in bucati.

S-a schimbat sufixul, si el e singurul norocos - restul, la anul..si la multi ani - tineti minte, intotdeauna e un zero inaintea lui 0200x, 03, 04.



Later Edit: Ah, am uitat sa mentionez ceva, si ma simt un pic constrans s-o fac - eu nu cred in zero, daca nu se sesisiza [in restul nici atat, lesne de inteles]. Limita la el e altceva.

6 comments:

Anonymous said...

Get a life! Nu mai scrie aiureli si fa si tu ceva folositor!

Nil.Err said...

:D..Hi Miss M., ce mai faci?

Anonymous said...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!

Anonymous said...

Hi, i just want to say hello to the community

Anonymous said...

More particularly, one million children under the age of 18 are sent to accident and emergency units everyday due to accidents occurring in the home. [url=http://www.mulberryhandbagssale.co.uk]mulberry outlet[/url Generally, there is little interaction between the Hellsing side and the Church as there are clear lines where one will not go. [url=http://www.goosecoatsale.ca]canada goose outlet[/url] Vmmltnftm
[url=http://www.pandorajewelryvip.co.uk]pandora Sale[/url] Opxmxuscz [url=http://www.officialcanadagooseparkae.com]canada goose canada[/url] uvohcuygi

Anonymous said...

I do like seeing the stuff though. ghd hair straightener Turns out he was doing the latter.. ghd iv styler They also have several markets in New York State and Illinois, including the Chicago French Market, an indoor food pavilion.. ugg boots uk But right after the proprietary facts and particulars of enormous reselling cost Prada? ?shoes is rewarding or rewarding, subsequently certainly could possibly be to offer priority inside the way of penalty. ugg This is perfect for days on the beach.